ΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ

 P8300733

Πανω στο κυμα                                                                                           

 P8300726

 P8300729

 

 

 
 
 Πανω στο κυμα με μια θαλασσα γαληνη,θεα τη φορτετζα,ενα γευμα ξεχωριστο,που απολαυσαμε οικογενειακως  και για μενα μετραει πολυ να ειμαστε ολοι  γιατι δεν συμβαινει και συχνα.
Οποιος βρεθει στο ρεθυμνο αξιζει να επισκεφθει το ΓΕΥΣΙΠΛΟΥΣ προσφερει ποιοτητα και γευση.
Μεγαλη ποικιλια θαλασσινων, ωραια μαγειρεμενα, πολυ προσεκτικο και φινο σερβιρισμα, εκεινα τα μυδια του τα αχνιστα με ολη τους τη γευση, το ριζοτο με γαριδες και αρωμα ουζου να του δινει μια ξεχωριστη νοστιμια, η λιαστη ντοματα μεσα στη σαλατα του δεν χορταινετε,  και στο τελος η τσικουδια του με την πανακοτα.
 
 
 
 

 
 
 
 

 

11 σκέψεις σχετικά με το “ΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ

  1. Λυπήσου με καμάρι μου…. Θέλω κι εγώ να έρθω στην Κρήτη… Σνιφ…
    Φιλιά πολλά και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή στο νησί.Καλημερούδια Ελευθερίτσα μου γλυκειά!

  2. Ελευθερία,καλοπερνάτε!Όμορφος τόπος,εξαιρετικά εδέσματα!Πάντα να περνάτε καλά,γιατί μεγαλώνοντας τα παιδιά λιγοστεύουν οι στιγμές που βρίσκεσαι μαζί τους.
    Φιλιά!

  3. Αχ!!!! Ελενη μου πως με καταλαβαινεις.Αραια και που…..τωρα μαλιστα ξεπορτισε και ο μικρος και αστα μειναμε μονοι μας.Αλλα να σου πω ,φετος το σκεφθηκα, αρκετα αυτο και ελεγα στον ανδρα μου ,πως ξεκιναει ενα ζευγαρι μονο του ,οι δυο, και εκει καταληγει, αρκει να ειμαστε γεροι και ολα καλα.Σε φιλω και συ να περνας καλα.

  4. Εμένα πάντως μου άνοιξες την όρεξη με τις ωραίες φωτογραφίες σου, Ελευθερία μου.

    Πέρασα να δω τι κάνεις. Πάντα να περνάς καλά. Τα φιλιά μου έχεις!

  5. Έτσι κι αλλιώς τόχα στο πρόγραμμα …
    Πέρισυ το καλοκαίρι δε τη χόρτασα τη Μεγαλόνησο …
    Ελπίζω του χρόνου νά ‘μαστε καλά να επισκεφτούμε και
    τη δικιά σας μεριά (και φυσικά τα μεζεδάκια σας –
    συνοδεία τσικουδιάς !!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ εύχομαι …
    και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ …

  6. Kατερινα μου καλησπερα απο αθηνα πλεον, γυρισαμε και κανει ζεστη και ολο τον αυγουστο στο ρεθυμνο βλεπαμε τη θαλασσα απο μακρυα.Αλλα απο ορεξη αλλο τιποτα.Νασαι καλα και φιλακια που δεν με ξεχνας.

  7. Αγρυπνε θα σε περιμενω του χρονου ρεθυμνο να σε ξεναγησω,νασαι καλα και σε σενα καλο μηνα.Και τσικουδια πρωτη κερναω !!!!!!!!!!!

  8. Kι εγώ το θέλω να έρθω.Το θέλω πάρα πόλυ.Μακάρι να γίνει κανένα θαύμα Ελευθέριτσα μου.Μακάρι!Φιλιά πολλά!Σε σκέφτομαι πάντα.

  9. Παράθεμα: Ανώνυμος

Σχολιάστε