ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΖΩΝΙΑΝΑ

Ήρθανε οι ειδικοί φρουροί
Κι ήρθαν τα πάνω κάτω
Μα πρόλαβα και ήχωσα
Τ’ άρματα στο μητάτο.

Η Κρήτη όλη ήμπλεξε
Κι είν’ οι φρουροί αιτία
Απού δεν τη τρομοκράτησε
Ούτ’ η δικτατορία.

Το σ’ αγαπώ σου το γραψα
Στου μπιστολιού τη κάνη
Και κάθε μπιστολιά που βγει
Στη φόρα θα το βγάνει

Καλάσνικοφ και μπράουνιγκ
Για πάρτη τση επήρα
Κι όπου κι αν πάω τη κρατώ
Διπλή τη γεμιστήρα

Εφτάσφαιρο κρατεί αυτός
κι εγώ δεκανιεάρι
και με τα μάτια μου κλειστά
μια σφαίρα θα την πάρει

Όλα τα επαγγέλματα,
Το να με τα’ άλλο μοιάζει
Εκτός από της βοσκικής
Που έχει άλλο χάζι

9 σκέψεις σχετικά με το “ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΖΩΝΙΑΝΑ

  1. Mόλις τώρα σε σκεπτόμουνα κι αναρωτιόμουνα πού βρίσκεσαι. Κοίτακε την ανάρτησή σου γιατί φαινεται μισή. Εγώ ταξινομώ φωτο Βαρκελώνης. Φιλιά

  2. Φωτεινη μου γεια σου ,πολυ ωραιες οι φωτο τις ειδα,το ξερω αλλα δεν ξερω τι να κανω για να μπει ολοκληρη,θα προσπαθησω,ευχαριστω νασαι καλα,εδω κανει πολυ ζεστη, εκει??φιλια ελευθερια

  3. θα τις περιμενω καθημερινως,μεσα στο σπιτι 30 βαθμους, αλλα δεν φυσαει καθολου,αν δεν ηταν ο λευτερης και τα μαθηματα δεν γυρνουσα αθηνα,χωρια η μοναξια.

  4. Ήρθανε οι ειδικοί φρουροί Κι ήρθαν τα πάνω κάτωΜα πρόλαβα και ήχωσα

    Τ’ άρματα στο μητάτο
    δώσεε.

  5. Θες να ακούσεις τσε μαντινάδες από καθαρόαιμο Ζωνιανό?Γροίκα:
    Κάθε μαθιά τσι πιστολιά
    κάθε τσι γέλιο σφαίρα,
    με δα ψυχρό αντίπαλο
    πως να τα βγάλω πέρα!

    Εγώ πιστόλια δε δειλιώ
    ι τσι σφαίρες καταπίνω,
    κι όλο το σόι τσι να ρθεί
    εγώ εν την αφήνω!

    Πιστόλια εν με πιάνουνε
    τσε νάρκες εν με στένουν,
    κι όλες μου οι προσπάθειες
    για σένα πετυχαίνουν!

    Για πάρτη σας!

  6. Δρακοστυλιανε χαιρομαι που με βρηκες.μ’αρεσει να μιλω με πατριωτακια ,και προσπαθω να μαζευω μαντιναδες .Ειδα οτι μενεις περαμα καθαρος μυλοποταμιτης ή ζωνιανος λογω επικαιροτητας????Η μαντιναδα σου τελεια.Θα περιμενω να κανεις αναργησεις με μαντιναδες.Εχω και γω ενα συγγενη απο εσταυρωμενο μερια που ειναι παλιοημερολογιτης.

  7. Βασικά όι Πέραμα Μυλοποτάμου!Πέραμα Πειραιώς!Τσε Ζωνιανός όνομα τσε πράμα!Όι λόγω επικαιρότητας!Τέσπα!Οι μαντινάδες απου γραψα εν είναι δικές μου αλλά ενός μεγάλου τραγουδιστή του Μύρωνα Σκουλά!Αλλά αν θες δικές μου έχω πολλές αλλά λίγες έχω ταξινομήσει!Τσε γώ χαίρομαι να μιλώ με πατριωτάκια!θα σου ανεβάσω μαντινάδες δείγμα τσι σκέψης μου!χαιρετώ σε πατριώτισσα!

Σχολιάστε